COMPANIA NAŢIONALĂ “LOTERIA ROMÂNĂ” S.A, cu sediul în București, Str. Poenaru Bordea nr. 20, sector 4, organizează concurs, prin procedura de recrutare externă, în vederea ocupării următorului post vacant:
Denumirea postului | Structura în care se găsește postul | Nr. posturi |
Economist (S) | Sucursala Zonală Cluj Napoca-Cluj – Punctul de Lucru Județean Maramureș | 1 perioadă nedeterminată |
Condiţii generale pentru candidaţi :
- are cetăţenia română şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă prevăzută de lege pentru funcţia scoasă la concurs (dacă legislația în domeniu impune);
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- îndeplineşte condiţiile de studii și de vechime pentru funcţia scoasă la concurs;
- nu are antecedente penale care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- este apt pentru ocuparea postului, starea de sănătate fiind atestată pe bază de adeverință medicală;
- nu i-a fost desfăcut contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
- nu este soț/soție, rudă sau afin de până la gradul al II-lea cu salariații care exercită atribuții de organizare, coordonare, control în cadrul sau asupra structurii funcționale/SZ, în care se regăsește postul vacant pentru care se desfășoară procedura de recrutare și selecție.
Condiţii specifice de ocupare a postului:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Vechime în muncă minim 5 ani;
- Vechime în specialitate minim 3 ani;
- Cunoștințe operare Microsoft office;
- Cunoștințe generale și specifice activității financiar-contabile;
Acte necesare pentru înscriere :
- formularul de înscriere;
- actul de identitate (în copie și în original);
- CV
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personale;
- diplomele de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări (în copie și în original);
- adeverinţă care atestă vechimea în muncă și/sau carnetul de muncă (în copie și în original), după caz, și, după caz, o adeverință care atestă vechimea în specialitate;
- declarație pe propria răspundere că nu i-a fost desfăcut contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani și că nu are antecedente penale care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea și dacă este/nu este soț/soție, rudă sau afin de până la gradul al doilea cu salariați din cadrul structurii funcționale/SZ, în care se regăsește postul vacant pentru care se desfășoară procedura de recrutare și selecție;
- adeverinţă care atestă starea de sănătate corespunzatoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior angajării de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa care atestă starea de sănătate fizică și psihică va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
- orice alte documente specifice necesare ocupării postului.
TEMATICĂ:
- Organizarea si efectuarea acțiunii de inventariere a elementelor de activ, capitalurilor și datoriilor;
- Lucrări contabile de închidere a exercițiului financiar;
- Rolul si funcțiile balanței de verificare;
- Operațiuni de casierie;
- Operațiuni de decontare cu terții;
- Operațiuni de reflectare a creanțelor către terți;
- Evidențierea operațiunilor de constituire a obligațiilor către salariați și decontarea acestora;
- Documente financiar contabile;
- Vizele și certificarile obligatorii pe care trebuie să le îndeplinească un document pentru a putea fi înregistrat în evidența contabilă;
- Metodologia de acordare a vizei de control financiar preventiv;
- Metodologia de construire a balanței de verificare lunară, termene și documente atașate;
- Modalitatea de completare a registrului jurnal de vânzări și cumpărări, închiderea conturilor de TVA;
- Constituirea garanțiilor materiale și suplimentare, gestionare si decontare finală a garanțiilor inclusiv operațiuni de reflectare contabilă;
- Impozitarea caștigurilor jucătorilor și a premiilor;
- Costuri directe pe produs, tipuri de costuri;
- Costuri indirecte, tipuri de costuri;
- Verificare corelații între contabilitatea stocurilor și contabilitatea financiară;
- Verificarea și reflectarea obligațiilor la bugetul statului și bugetele speciale asimilate drepturilor salariale (patronale și ale salariaților).
BIBLIOGRAFIE:
- Ordonanta de Urgentă nr.159/1999 privind inființarea C.N. Loteria Româna S.A. cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr.288/2001, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța de Urgentă nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea contabilitătii nr.82/1991 cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr.119/1999 republicată privind controlul intern/managerial și controlul financiar preventiv, cu modificările și completările ulterioare;
- Normele metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv (OMFP nr. 923/2014), cu modificările și completările ulterioare;
- Decretul nr.209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operațiunilor de casă;
- Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr. 666/2015, privind aplicarea Reglementărilor contabile conforme cu Standardele internaţionale de raportare financiară de către unele entităţi cu capital de stat;
- OMFP nr. 2844/2016- Reglementărilor contabile conforme cu Standardele internaţionale de Raportare Financiară, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordin MFP nr.1826/2003 privind reglementări referitoare la organizarea contabilitații de gestiune, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordin MFP nr. 2634/2015 privind documente financiar contabile, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea garanțiilor și răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor agenților economici cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei privind operațiunile de încasări și plăti în numerar și pentru modificarea și completarea OUG nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată.
- Ordinul MFP 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii.
Înscrierea candidaților se face până în data de 09.07.2025, ora 12:00 la sediul Punctului de Lucru Județean Maramureș, strada Hollosi Șimon, nr.38, Municipiul Baia Mare, județul Maramureș.
Concursul constă în susţinerea unui interviu și a unei probe scrise în data de 16.07.2025, începând cu ora 11.00, la sediul Sucursalei Zonale Cluj Napoca-Cluj, strada Ceahlău, nr.69, Municipiul Cluj Napoca, județul Cluj.
Nota minimă de promovare a fiecăreia dintre probe este 7 pentru funcțiile de execuție.
Persoana care a promovat concursul are obligația să prezinte, în maximum 5 zile lucrătoare de la afișarea rezultatelor finale ale concursului, cazierul judiciar (original sau copie legalizata)/contractul de fidejusiune(în cazurile expres prevăzute de lege);
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0723802934
”Notă de informare privind colectarea și prelucrare datelor cu caracter personal (GDPR)
Prin depunerea candidaturii dumneavoastră sunteți de acord cu colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal, conform prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestora (GDPR). Dacă nu doriți ca informațiile dumneavoastră să fie colectate, utilizate și prelucrate, vă puteți oricând retrage consimțământul.
Pentru a vă retrage consimțământul, vă rugăm să ne transmiteți un e-mail la cariera@loto.ro. În situația în care procedați la revocarea consimțământului, informațiile privind date cu caracter personal nu vor mai fi prelucrate.
Scopul și temeiul legal al prelucrării datelor cu caracter personal:
– organizarea și desfășurarea concursurilor în vederea ocupării posturilor vacante în cadrul CNLR-SA;
– temeiul legal al prelucrării datelor cu caracter personal este reglementat de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestora (GDPR), art. 6 alin. 1, pct. a-b.
Datele cu caracter personal pe care le colectăm
Colectam date cu caracter personal despre dumneavoastră atunci când ne trimiteți CV-ul și documentele suport solicitate în anunțul publicat în cadrul procedurii de recrutare, cum ar fi:
– date de contact: numele, adresa, adresa de e-ma il, numărul de telefon și alte informații de contact;
– date de identificare unică (CNP, etc)
– date privind cazierul judiciar;
– date privind starea de sănătate;
– certificări, diplome de studii, alte documente care atestă efectuarea unor specializări;
– informații despre locurile de muncă anterioare;
– orice alte informații obținute în timpul procesului de aplicare și/sau de recrutare.
Cum folosim datele cu caracter personal pe care le colectăm
În urma aplicării pentru procesul de recrutare, C.N. Loteria Română-S.A. va colecta, utiliza și prelucra datele cu caracter personal din dosarul dumneavoastră de candidat în baza de date a companiei.
Cine poate avea acces la datele dumneavoastră cu caracter personal
C.N. Loteria Română-S.A. restricționează accesul la informațiile personale pe care le furnizați strict la nivelul personalului angajat în procesul de selecție și recrutare pentru postul pentru care aplicați.
Cât timp vom păstra datele cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în timpul procesului de selecție și recrutare de personal vor fi păstrate pentru 24 luni, cu exceptia cazului în care, ulterior finalizării procesului de selecție și recrutare, vă opuneti prelucrării datelor cu caracter personal de către C.N. Loteria Română-S.A. și/ sau solicitați stergerea datelor dumneavoastră personale.
Nu vom stoca datele cu caracter personal mai mult decât este necesar pentru scopul pentru care le-am colectat.
Drepturile dumneavoastră legale
Ca persoană vizată aveți drepturi legale specifice cu privire la datele cu caracter personal pe care le colectam de la dumneavoastră:
1. Dreptul la informare: dreptul de a primi informații privind operațiunile de prelucrare a datelor personale efectuate de către C.N. Loteria Română-S.A. Respectarea acestui drept de către C.N. Loteria Română-S.A. se realizează prin prezenta informare;
2. Dreptul de acces: dreptul de a obține din partea C.N. Loteria Română-S.A. o confirmare că aceasta prelucrează sau nu date cu caracter personal care vă privesc și, in caz afirmativ, acces la datele respective și furnizarea de informații privind prelucrările de date;
3. Dreptul de retragere a consimțământului: dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în scris, în orice moment, urmând ca solicitarea dumneavoastră să intre în vigoare imediat;
4. Dreptul la rectificare: dreptul de a obține de la C.N. Loteria Română-S.A., fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor inexacte care vă privesc sau completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete;
5. Dreptul la stergerea datelor: dreptul de a obține de la C.N. Loteria Română-S.A., fără întârzieri nejustificate, stergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, atunci când intervine oricare din următoarele situații prevazute de GDPR:
– datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate de către C.N. Loteria Română-S.A.;
– vă retrageți consimțământul acordat pentru prelucrările de date în scopurile menționate mai sus;
– datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal de catre C.N. Loteria Română-S.A.;
– datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care revine C.N. Loteria Română-S.A.
6. Dreptul de a depune o plângere: persoana vizată are dreptul de a depune plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) în cazul în care dorește să își apere drepturile sale și să solicite remedierea situației sale, în cazul unei încălcări a protecției prelucrării datelor personale de către C.N. Loteria Română-S.A.”